BERLIN, Očekivanja njemačkih potrošača za februar poboljšana su zahvaljujući ponajprije većem optimizmu u prognozama za njemačku privredu u narednom periodu, izvijestio je danas institut GfK.
GfK-ov pokazatelj očekivanja potrošača za februar porastao je tako na 5,9 bodova, s 5,7 bodova koliko je iznosio za januar. Pritom je podatak za januar revidiran naviše u odnosu na početnu procjenu od 5,6 bodova. Institut za istraživanje tržišta ističe da su očekivanja potrošača vezana za privredu porasla drugi mjesec zaredom, nakon što su pet mjeseci bilježila silaznu putanju. Ionako solidna očekivanja o dohotku ostala su pak stabilna dok je spremnost za kupovinu značajno porasla.
U srijedu je pažljivo praćeno istraživanje njemačkog poslovnog povjerenja pokazalo poboljšanje treći mjesec zaredom. Očekuje se da će njemačka privreda blago rasti u ovoj godini, uprkos dužničkoj krizi evrozone, dok je nezaposlenost vrlo niska. Hina