RIM, Italijanska agencija za zaštitu potrošača kaznila je kompaniju “Epl” sa 900.000 evra, jer nije obavijestila kupce da imaju pravo na tehničku podršku u periodu od dvije godine od kupovine određenog uređaja.
Agencija je saopštila da je “Epl” umjesto toga, priznavao standardnu jednogodišnju garanciju za svoje proizvode, prenio je Bi-Bi-Si.
U saopštenju se navodi da su kupci zbog toga morali dodatno da plaćaju “Eplu” za njegovu tehničku podršku, koja se djelimično preklapala sa besplatnom garancijom.
Zvaničnici “Epla” nisu bili dostupni za komentar.
Agencija navodi da je kompanija kažnjena sa 400.000 evra, jer na svom veb-sajtu ili na prodajnim mjestima nije ukazala na dužinu važenja garantnog lista kako je propisano u italijanskom zakonu o zaštiti potrošača.
Dodatnih 500.000 evra firma će morati da plati, jer je ponudila kupcima svojih proizvoda da plate za dodatnu tehničku podršku.
“Epl” će u roku od 90 dana morati da objavi jasne informacije o pravima potrošača na svom veb sajtu i da dopuni dvogodišnju garanciju na tehničke uređaje.