BEOGRAD, Najvažnija vještina dobrog menadžera za odnose sa javnošću (PR) jeste hrabrost da kaže šefu da neka ideja nije dobra i da preuzme rizik, izjavio je juče osnivač i direktrol Holms Report and SABRE AWARD Pol Holms.
On je rekao da je to najvažnija osobina jednog PR-a, ali su danas potrebni i menadžeri koji imaju istraživačke, analitičke vještine, znaju da naprave dobar video ili razumiju potrebe poslodavaca i potrošača.
Izuzetno je važno da bi se očuvala dobra reputacija posebno u doba razvijenih društvenih mreža, rekao je Holms na konferenciji Prilika 2014 koju je ogranizovalo Društvo Srbije za odnose sa javnošću.
“Na internetu uvijek ima onih koji ne vole posao kojim se bavite. Ako radite u banci, recimo, oni ne vole banke, ako radite u naftnoj kompaniji, ne vole takve kompanije ili komentarišu vaš odnos prema zaštiti životne sredine. Više je informacija nego ikad i baš zato ljudi imaju više izbora i mogu da biraju između vaše i drugih kompanija”, rekao je Holms.
On je naveo da je PR danas mnogo bitniji od samo dobrog reklamnog oglasa. Mnogo je, kako kaže, važnije da ljudi međusobno govore koliko si dobar, nego da ti to konstanto sam ponavljaš.
Upitan kako treba reagovati ako do javnosti dođu informacije nepovoljne za kompaniju odgovara da se sve svodi “na zdrav razum”.
“To često podrazumijeva i da kažete ”pogriješili smo” i da to uradite bolje jer prikrivanje i pretvaranje da je nešto bolje nego što jeste uvijek ispliva u javnost”, istakao je Holms.
Ilustrujući to, on je naveo da je najbolje reći direktoru da zamisli da će se svaka odluka koju donese sutradan pojaviti na naslovnoj strani novina.
“Da li biste kada vas mama pozove da vas o tome pita bili ponosni ili biste se stidjeli te svoje odluke. Ako biste bili ponosni, donijeli ste pravu odluku”, rekao je Holms i našalio se da je to dobar primjer jer svi direktori jako brinu o tome šta njihove mame misle. Tanjug