BANJALUKA, Konferencija “DignetDays 2014” koju su organizovali kompanija Teleklik i DignetSoftware u saradnji sa kompanijom Microsoft, održana je danas u Banjaluci. Učesnici skupa su imali priliku da se upoznaju sa prednostima “poslovanja u oblaku”, kao i sa softverskim rješenjem Microsoft Dinamisc NAV koje je Teleklik omogućio u Cloud-u, imajući u vidu finansijske mogućnosti domaćih firmi.
Direktor kompanije Teleklik Bojan Vujić je pozvao sve prisutne da se pridruže razgovoru o uzbudljivoj viziji budućnosti poslovanja i IT-a i dodao da je cilj konferencije da se preduzećima u Republici Srpskoj približi svjetski priznat poslovno – informacioni sistem te da im se pokaže kako da lakše, brže i efikasnije mogu upravljati svojim poslovnim procesima.
„Drago nam je da smo u prilici postojećim i potencijalnim klijentima predstaviti vodeće rješenje za poslovanje u oblaku”, ali i druge novosti iz oblasti informacionih tehnologija. Rješenja koja ćemo Vam danas predstaviti su od izuzetne važnosti jer njihovim uvođenjem pored unaprijeđenja poslovnih procesa možete ostvariti i značajne uštede resursa”, rekao je Vujić.
Specijalizovano poslovno rješenje u Cloud-u
Microsoft Dynamics NAV je poslovna aplikacija razvijana od strane Microsoft-a i spada u Enterprise Resource Planning (ERP) kategoriju proizvoda. Na “DignetDays 2014” konferenciji je predstavljena najnovija verzija MicrosoftDinamics NAV softverskog rješenja, te lokalizacijske izmjene koje su pomenuto rješenje prilgodile našem tržištu, kako u jezičkom pogledu, tako i u pogledu usklađenosti sa relevantnim zakonskim propisima.
Predstavljeno rješenje omogućava učinkovito vođenje procesa vezanih uz finansije, proizvodnju, prodaju, odnose s korisnicima, ljudske resurse, servis i sve ostale poslovne procese, kako bi se poslovanje učinilo maksimalno efikasnim.
Iz kompanije Teleklik su naglasili da su posebno ponosni da su kroz upotrebu CLOUD tehnologije omogućili da ovakav poslovno-informacioni sistem bude dostupan i preduzećima u Republici Srpskoj, bez obzira na njihovu veličinu.
“Ova tenologija omogućava značajne uštede opreme, resursa, troškova održavanja, a da pri tome poslovno-informacioni sistem zadržava iste funkcionalnosti i kvalitet. Preduzeća koriste samo one opcije sistema koje im trebaju i to u onoj mjeri koliko im je potrebno”, rekao je direktor Teleklika ističući prednosti poslovanja u oblaku.
Razvoj informacionih i komunikacionih tehnologija je omogućio uvođenje i olakšano poslovanje putem usluge Cloud-a, kod koga se informatički resursi iznajmljuju na zahtjev korisnika. Kao nadogradnja ovom poslovnom sistemu, prezentovana su i LS Retail i LS Omni softverksa rješenja.
„LS Retail u kombinaciji s Microsoft Dynamics NAV-om jedinstveno je integrisano softversko rješenje koje kompanijama koje se bave maloprodajom i ugostiteljstvom te lancima benzinskih pumpi povećava konkurentsku sposobnost i bolje tržišno pozicioniranje u svakodnevnoj sve žešćoj borbi s globalnom konkurencijom“ naglasila je Katja Ocvirk, predstavnik LS Retaila za region Istočne Evrope, Baltika i Grčke.
LS Retail je softversko rješenje koje omogućava sve ključne procese u maloprodaji, ugostiteljstvu i benzinskim pumpama i njihovo automatizirano praćenje. Pomaže pri vođenju poslovanja na području POS terminala, upravljanjem maloprodajnom lokacijom i poslovanjem u samoj upravi preduzeća. Bez obzira da li je firma u modnoj industriji, prehrani, restoranu ili u maloprodaji naftnih derivata, LS Retail se prilagođava potrebama i pruža sve potrebne funkcionalnosti za upravljanje poslovanjem.
„Tim DignetSoftwarea koji je prisutan na današnjoj konferenciji, zahvaljujući svojoj stručnosti, znanju i sposobnosti prodora na nova tržišta, ali i čovjeku koji je imao viziju budućnosti poslovanja ne samo svoje kompanije, već i daleko šire od toga, gospodinu Željku Vidakoviću, vlasniku Centrum Tradea, implementirao je prvi Microsoft Dynamics NAV i LS Retail u Republici Srpskoj“ konstatovao je Vladimir Simić, direktor DignetSoftwarea Banja Luka.
Ekspert za pitanja informatičkih rješenja, prof. dr. sc. Ruben Picek u svom izlaganju na konferenciji je govorio o snagi sinergije nauke i operativnih znanja u funkciji razvoja kompanija, nakon čega je gospodin Vladimir Simić prisutne upoznao sa prednostima implementacije globalnog poslovnog softvera kao transfera tehnologije najbolje poslovne prakse.
Organizatori “DignetDays 2014” konferencije su pokazali zadovoljstvo činjenicom da je domaća javnost upoznata sa svjetski priznatim rješenjem u Cloud-u, te da je predstavljeni softver u Cloud-u zainteresovao veliki broj predstavnika kompanija koje uspješno posluju na tržištu Republike Srpske.
CAPITAL.ba