BERLIN, Njemački telekomunikacioni gigant Deutsche Telekom utrostručio je dobit u prvom tromjesečju, zahvaljujući prodaji 70 odsto udjela u internet portalu Scout24.
U prva tri mjeseca ove godine DT je tako zabilježio neto dobit od 1,8 milijardi evra. U istom periodu prošle godine neto dobit iznosila je 564 miliona evra.
Neto dobit od 1,8 milijardi evra više je nego utrostručena u odnosu na isti period prošle godine, a rezultat je prihoda od prodaje udjela u grupi Scout24, navodi se u saopštenju Deutsche Telekoma.
Ako se isključi efekat te prodaje, neto dobit smanjena je 23,5 odsto, na 587 miliona evra, a u DT takav rezultat pripisuju najprije velikim ulaganjima u SAD.
Prihodi su uvećani osam odsto i iznosili su 14,9 milijardi evra. Zahvaljujući procvatu američkog poslovanja, Deutsche Telekom je ubrzao rast u prvom tromjesečju 2014, rekao je izvršni direktor Tim Hoettges.
Nastavlja se naša priča o uspjehu u Sjedinjenim Američkim Državama. Odluka o većem ulaganju u to tržište bila je ispravna. Ponovno u prvom tromjesečju imamo rezultate koji potvrđuju da smo na pravom putu, rekao je Hoettges.
Iz DT su ujedno potvrdili da u cijeloj godini očekuju prilagođenu osnovnu dobit (EBITDA) od oko 17,6 milijardi evra, što bi predstavljalo minimalan rast u odnosu na prošlu godinu. Bizlife.rs