SARAJEVO, Rajfajzen banka BiH prošlu godinu završila je vrlo uspješno, sa ostvarenom neto dobiti od 42,51 milion KM, čime je potvrđena ispravnost njene strategije, izjavio je danas direktor ove banke Mihael Miler.
Miler je na konferenciji za novinare u Sarajevu rekao da je ova banka 2013. godinu završila s ukupnom aktivom u iznosu od oko 3,8 milijardi KM, istakavši da je ostvarena profitabilnost na zadovoljavajućem nivou i kao takva je od izuzetnog značaja za stabilno poslovanje u budućnosti.
“Depoziti, kao pokazatelj povjerenja klijenata na kraju godine iznosili su oko tri milijarde KM”, naglasio je Miler, te dodao da je ukupno učešće depozita u ukupnom izvoru finansiranja Banke kontinuirano visoko i kao takvo smanjuje potrebu za stranim kreditnim izvorima.
Prema njegovim riječima, dodatnu potvrdu stabilnosti poslovanja ove banke daje kapital, koji je na kraju prošle godine iznosio oko 510 miliona KM.
Miler je istakao da su ukupni krediti na kraju 2013. godine iznosili oko 2,37 milijardi KM, od čega se oko 1,37 milijardi KM odnosi na fizička, a oko milijarde KM na pravna lica, te dodao da je Banka u protekloj godini plasirala više od milijardu KM novih kredita.
Zamjenik direktora Rajfajzen banke BiH Karlhajnc Dobnig rekao je da će ova banka i u ovoj godini kontinuirano raditi na unapređenju ponude, sa naglaskom na elektronske kanale distribucije, dodavši da se ipak neće zanemariti ni poslovnice.
Dobnig je podsjetio da je Banka prošlog mjeseca otvorila 93. ispostavu, te najavio u ovoj godini otvaranje još jedne, dodavši da će se ova finansijska kuća, u segmentu pravnih lica fokusirati na proizvode “keš menadžment” i “trejd finans”, odnosno upravljanje likvidnošću i finansiranje trgovine.
Prema njegovim riječima, Rajfajzen će se fokusirati i na investicije u domenu energetskih potreba, kreditima za energetsku efikasnost, te na “Odraz” – novi proizvod za dugoročno finansiranje iz sredstava Svjetske banke, a kada je riječ o fizičkim licima, akcenat će biti na finansiranju stanovništva, te na kartičnom poslovanju.
Dobing je podsjetio da je banka prošle godine imala pakete “mobilno bankarstvo”, “rajfajzen klub paket”, koji je bio za mlade od 15 do 26 godina, te paket proizvoda i usluga za mala i srednja preduzeća. Srna