LONDON, Plan restrukturiranja britanskog maloprodajnog lanca Marks&Spenser (Marks&Spencer) konačno je počeo da daje rezultate, tako da je pad prodaje ovog prodavca odjeće i hrane usporio u četvrtom kvartalu tekuće fiskalne godine, završenom na kraju marta.
Uprkos ovom poboljšanju, M&S za cijelu poslovnu godinu očekuje bruto maržu nižu za 20 procentnih poena, zbog velikih troškova promocija koje su bile neophodne radi pospješivanja prodaje, prenio je Rojters.
Prodaja odjeće u prodavnicama koje su otvorene duže od godinu dana opala je 0,6 odsto, dok su analitičari očekivali pad od 0,5 do 1,5 odsto. Međutim, pad prodaje je ipak usporen, budući da je u prethodnom tromjesečju iznosio 2,1 odsto, dok je u četvrtom tromjesečju godinu ranije bio 3,8 odsto.
Prodaja hrane, koja čini 50 odsto prihoda, povećana je 0,1 odsto u posmatranom kvartalu, dok su analitičari predviđali u prosjeku +0,5 odsto. Za tekuću poslovnu godinu kompanija očekuje bolju bruto maržu u ovoj branši od prvobitno predviđene. Tanjug