BEOGRAD, Korporacija Tošiba osnovaće novu kompaniju Toshiba Lifestyle Co. Ltd, preko koje će sprovoditi globalne poslovne aktivnosti u domenima vizuelnih proizvoda i kućnih uređaja.
Kako se navodi u saopštenju, kompanija će početi da radi 1. aprila sa početkom nove fiskalne godine, kao članica Toshibine Grupe za lifestyle proizvode i usluge (Lifestyle Products & Services), poslovne grupacije zadužene za Toshiba PC računare, TV uređaje i bijelu tehniku.
Do sada je poslovanje u domenu vizuelnih proizvoda obavljala Toshibina kompanija Digital Products & Services, koja je spojena sa kompanijom Toshiba Home Appliances Co., Ltd., do sada zaduženom za kućne aparate i bijelu tehniku – u novu kompaniju-članicu Toshiba grupe.
Ovo spajanje bi trebalo da dovede do optimizacije troškova u svim segmentima poslovanja, kao i uspostavljanja efikasnijeg upravljanja resursima u oblastima u koje se ubrajaju i ljudski resursi i logistika.
Sa ciljem da se obezbjedi brzo donošenje odluka o ključnim strateškim oblastima i razvoju proizvoda, i postigne maksimimalna sinergija ove integracije, oformiće se novi projektni timovi za regionalnu strategiju i planiranje proizvoda za inostrana tržišta, koji će biti pod neposrednom kontrolom predsjednika kompanije.
Istraživanje i razvoj u poslovanju Lifestyle Products & Services grupe, uključujući i domen PC računara, biće takođe integrisano u namjensku organizaciju u sklopu kompanije Digital Products and Services.
Očekuje se da ovakav pristup doprinese inovacijama u kompletnim linijama tehnologija i proizvoda, i potpomogne stvaranju proizvoda sa velikom dodatom vrijednošću.
Poslovne aktivnosti kompanije Toshiba Lifestyle će biti usmjerene na jačanje prodaje u inostranstvu, posebno na tržištima u razvoju, uključujući i regione Jugoistočne Azije, Evrope i Bliskog istoka.
To će takođe kanalisati resurse i sredstva kompanije ka oblastima sa vidljivim potencijalom, kao što su pametni kućni uređaji i usluge koje se pružaju preko računarskog oblaka (cloud services) – čime će se TV i bijela tehnika objediniti u mreže koje međusobno sarađuju, kao i ka prodaji B2B proizvoda kao što su profesionalni industrijski ekrani i monitori za profesionalnu primjenu. Tanjug