NJUJORK, Čini se da je HTC počeo da polako mijenja svoj pristup kada je tržište smartfona u pitanju, ali može se desiti da je to kompanija učinila prekasno.
Nakon predstavljanja najnovijeg premijum uređaja, modela HTC One Max, direktor marketinga kompanije, Džef Gordon, objavio je saopštenje u vezi sa strategijom proizvodnje smartfona.
„HTC neće napraviti nagli prelaz i postati proizvođač pristupačnih smartfona. Takmičenje sa Huaweijem, ZTE-om i eventualno Amazonom za mali profit je izgubljena bitka“, stoji u saopštenju.
Kompanija će u budućnosti pokušati da se fokusira na premijum uređaje tako stvarajući konkurenciju Samsungu i Appleu, koji su trenutno vodeći proizvođači smartfona na svijetu.
Iako se ovo može učiniti kao izuzetno ambiciozan plan, biće zanimljivo vidjeti šta sve HTC ima u rukavu.
HTC One Max predstavlja najnoviji fablet kompanije i posjeduje 16/32GB prostora za skladištenje podataka, quad-core Snapdragon 600 procesor, 2GB RAM-a, kameru od 4MP i Android 4.3, “pojačan” sa HTC Sense 5.5 UI-jem.
Ekran veličine 5.9 inča je u rezoluciji 1080p, a baterija je od 3,300mAh, prenose agencije.