BERLIN, Njemački proizvođač automobila Mercedes benc potrošiće u naredne dvije godine 2,7 milijardi dolara na širenje poslovanja u Kini.
Mercedes će obnoviti 20 modela u nadi da će za trećinu povećati prodaju na najvećem svjetskom tržištu automobila, prenio je Rojters.
Otkrivajući detalje strategije, novi šef kineskog odjeljenja njemačke korporacije Dajmler, kojoj pripada Mercedes, Hubertus Troska, naveo je da joj je cilj povećanje prodaje na više od 300.000 automobila do 2015. godine.
Plan, koji je dio obimne “inicijative 2020”, predviđa povećanje proizvodnih kapaciteta i širenje prodajne mreže u toj zemlji.
Troska je naglasio da ima mnogo mogućnosti za razvoj i izrazio uvjerenje da će kinesko tržište ostvariti značajan rast u narednim godinama.
Ako se plan ostvari u cjelini, Kina će za Mercedes postati najveće tržište. Sada je na trećem mjestu, iza Njemačke i SAD.
U petak, 30. avgusta, na autosalonu u mjestu Čenda kompanija će predstaviti značajno modernizovan model “sedan” E klase.
U trećem tromjesečju ove godine Mercedes će u Kini pustiti novu verziju “sedana” S klase, a naredne godine sa proizvodnih linija će početi da silaze pristupačnija mala krosover vozila GLA. Tanjug