LONDON, Proizvođač automobila Subaru, kompanija “Fudži teška industrija” (FHI) je obilježio 60 godina postojanja.
Početak rada “Fudži teške industrije” vezan je za osnivanje “Aircraft Research Laboratory” 1917. godine, koja se bavila istraživanjima iz oblasti vazduhoplovnih tehnologija, a kasnije je postala dio fabrike za proizvodnju aviona “Nakajima Aircraft Co. Ltd”. Poslije Drugog svjetskog rata ova fabrika reorganizovana je kao “Fuji Sangyo Co.Ltd” u 12 odvojenih profitnih centara 1950. godine, da bi se 15. jula 1953. godine njih pet spojile u novu kompaniju pod nazivom “Fudži teška industrija (“Fuji Heavy Industries”).
Najznačajnija godina u istoriji kompanije bila je 1958. kada je FHI lansirala prvi japanski avion za obuku i testiranje “T-1”, ali i mini automobil pod nazivom “subaru 360”. Kroz svoju istoriju FHI nastavlja da razvija najmodernije tehnologije i jedinstvene, epohalne proizvode kakvi su “subaru 1000”, prvi japanski automobil za masovnu upotrebu sa motorom postavljenim naprijed i prednjim pogonom, pa prvi putnički automobil sa pogonom na sva četiri točka – “subaru leone”, zatim “subaru legasi” koji je označio procvat automobila-karavana na japanskom tržištu, najnoviji sistem za pomoć vozaču pod nazivom “aj sajt” itd.
Prepoznatljivost kompanije FHI kao lidera u razvoju novih tehnologija prisutna je i u poslovima koji nisu vezani za proizvodnju automobila. U vazduhoplovnoj industriji čuveni su po sistemima bespilotnih letjelica i učešću u međunarodnim projektima razvoja komercijalnih vazduhoplova. Proizvode i visoko cjenjene i kvalitetne pogonske sgregate opšte namjene i druge proizvode na motorni pogon koji se koriste u industriji široke namjene za svakodnevnu upotrebu ljudi širom svijeta.
Kroz istoriju inovacija i pronalazaka FHI je zaslužila povjerenje i podršku svojih korisnika za svoju posvećenost savršenstvu u konstrukciji kao osnovi funkcionalnosti, bezbjednosti i vrhunskog kvaliteta svojih proizvoda. U skladu sa svojim osnovnim principom “povjerenje u pokret” FHI nastavlja svoju misiju globalno odgovorne kompanije i posvećuje se ispunjavanju očekivanja i daljeg unapređenja povjerenja svojih kupaca širom svijeta, prenose agencije.