BANJALUKA, Mercator BL (M-BL) je od početka februara uveo dopunjen PIKA program lojalnosti, u okviru kojeg za svake 2 KM kupovine, korisnik PIKA kartice dobija jedan bod, te na taj način brže i jednostavnije ostvaruje uštedu i dodatne pogodnosti.
U prvom mjesecu od uvođenja novog sistema broj korisnika se utrostručio, a pozitivne reakcije potvrda su zadovoljstva kupaca ovim promjenama.
Novi Pika program lojalnosti razvijen je na osnovu brojnih istraživanja, analiza i planova koje je Mercator Grupa razvijala više od dvije godine. Promjene u sistemu bodovanja nastale su kao odgovor na zahtjeve i potrebe lojalnih kupaca, vlasnika Mercator Pika kartice, navodi se u saopštenju. Najveće njihovo zadovoljstvo ogleda se u mogućnosti sakupljanja bodova na plaćanja svim bankarskim karticama, te u novom prvom bodovnom pragu od 250 bodova i 10 KM uštede, do kojih se sada brže dolazi. Korisnici platno-kreditne Pika kartice i dalje uživaju pogodnosti odgođenog plaćanja i beskamatnog plaćanja na rate.
„Broj korisnika Pika kartice svakodnevno raste, a uvođenjem Kluba senior, koji je posebno osmišljen za penzionere vlasnike Pika kartica, ovaj broj se i utrostručio. Inače, članstvom u Klubu senior naši kupci, na jednostavniji način ostvaruju popust za penzionere od 10 odsto svakog četvrtka u svim Mercator marketima, Intersportu, Modiani i parfimeriji Beautique. Na ovaj način, članovi kluba pored popusta od 10 odsto sakupljaju bodove na Pika kartici i ostvaruju dodatni popust tokom bonitetnog perioda. Mercatoru je zadovoljstvo kupaca uvijek na prvom mjestu i upravo zbog toga ćemo nastaviti da kreiramo posebne ponude i dodatne pogodnosti za kupce koji kupuju sa Pika karticom u našim i partnerskim trgovinama“, izjavila je Suzana Pletikosa, vođa službe marketinga Mercatora BL.
Pika kartica je vodeća međunarodna trgovačka kartica čijim se korištenjem u Mercatorovim trgovinama u pet zemalja regije, BiH, Slovenija, Hrvatska, Srbija i Crna Gora, ostvaruju brojne pogodnosti i uštede za korisnike.