NJUJORK, Po rezultatima nove studije, Ferari je, pomalo iznenađujuće, najmoćniji brend na svijetu ispred giganata kao što su “Gugl” i “Koka-kola”.
Propinjući konj iz Italije je osvojio prvo mjesto u kategoriji snage brenda, dok je u kategoriji sveukupne vrijednosti brenda ubjedljivo prvo mjesto odnio “Epl”.
Pri procjenjivanju snage brenda u obzir su izeti parametri poput prosječnog prihoda od svake mušterije, sredstva potrošena na marketing, lojalnost mušterija, itd., po kojima je Ferari, među 500 drugih kompanija izbio na sam vrh liste, prenose agencije.
Sa druge strane, kada je riječ o ukupnoj vrijednosti brenda, sa “samo” 3.6 milijardi dolara, Ferari predstavlja čist prosjek.
“Uvijek je zadovoljstvo biti prvi na listama, pogotovo kada su u konkurenciji neke od najpoznatijih kompanija na svijetu”, izjavio je predsjednik Ferarija, Luka di Montecemolo.
Pet najmoćnijih brendova:
1) Ferari
2) Gugl
3) Koka-kola
4) PwC
5) Hermes
Pet najvrednijih brendova:
1) Epl – $87.3
2) Samsung – $58.8
3) Gugl – $52.1
4) Majkrosoft – $45.5
5) Volmart – $42.3
*vrijednost izražena u milijardama dolara