NJUJORK, Direktori koji se potpisuju velikim potpisima egoistični su narcisi koji, iako su izvrsno plaćeni, skloni su odvesti firmu koju vode u propast, tvrdi studija koja je analizirala 605 potpisa direktora najvećih američkih kompanija.
Što je veći potpis vašeg direktora, to je vjerovatnije da je on ili ona narcis, tvrdi nova studija u kojoj je analizirano 605 potpisa direktora američkih kompanija. Kad je riječ o autogramu direktora – veličina je važna, prenosi Daily Mail.
Studija sprovedena na Univerzitetu u Sjevernoj Karolini utvrdila je da šefovi s većim potpisima takođe imaju veću platu, ali i da će vjerovatnije svoju firmu lošim rezultatima prizemljiti.
Autori studije definisali su narcizam kao egoističnu karakternu osobinu povezanu s taštinom i obezvređivanjem drugih osoba koja je sklona stvarati pristanu sliku o vlastitim sposobnostima i rezultatima. Ove osobine čine ih lošim donosiocima odluka, kaže studija, ali im omogućava da uvjere svoje nadređene da ih bolje plate.