PARIZ, Poznati francuski kozmetički brend Sefora (Sephora) otvoriće lanac parfimerija u Nju Delhiju.
Grupa LVMH, kojoj pripada marka Sefora, saopštila je da otvara prvu prodavnicu u Nju Delhiju u partnerstvu sa lokalnom kompanijom, Grupom Genesis, specijalizovanom za uvoz i distribuciju luksuznih proizvoda, piše francuski list Ešo.
Indijke će ovdje moći da otkriju 14 novih kozmetičkih marki, nakon što su imale priliku da već upoznaju Este Loder, Klinik i Klarins, navodi list.
Ovo otvaranje je ocijenjeno kao pravi izazov za Seforu koja je već prisutna u 30 zemalja, s obzirom na složenost indijskog tržišta i slabo organizovanu distribuciju.
Dolazak francuskog kozmetičkog brenda u Indiju smatra se i nagovještajem budućeg razvoja ovog tržišta.
Indija je sada na 14. mjestu u svijetu po potrošnji proizvoda za njegu ljepote, sa oko tri milijarde evra prodaje godišnje, što je daleko iza Sjedinjenih Američkih Država (27 milijardi evra), Japana i Brazila. Ova rang lista bi mogla, prema nekim studijama, u narednih 15 godina da bude značajno promijenjena.
Pojedini stručnjaci smatraju da bi se Indija 2025. godine mogla popeti na šesto mjesto u svijetu po potrošnji kozmetike, s ukupnom vrijednošću kupovina od 10 milijardi evra, dok bi NR Kina oduzela prvo mjesto SAD-u na toj listi. Tanjug