BANJA LUKA, Nakon što je kompanija UpTrend u Sarajevu početkom godine realizirala seminar „Non-stop prodaja“, juče je u banjalučkom hotelu Jelena također organizirala istoimeni seminar. Seminaru je prisustvovalo 60 učesnika ispred eminentih kompanija iz BiH, pojedinačni predstavnici, mediji, te studenti.
Seminar je otvorio idejni tvorac ovog seminara i keynote spiker Kemal H. Balihodžić, CEO kompanije UpTrend, koji je u uvodnom izlaganju govorio o temi pregovaranja i prodaji 1 na 1. Svojim energičnim nastupom u samom startu dao je doznanja svim učesnicima, da ovo nije seminar koji će ih uspavati i biti kao i svi drugi, već totalno suprotno.
Nakon Balihodžića, prisutnima se sa temom E-commerce i prodaja putem društvenih mreža, predstavio Harun Bavčić, CDO u kompaniji UpTrend koji je kroz nekoliko praktičnih primjera predstavio koje su to najbolje tehnike i primjeri kvalitetnih prodajnih kampanja butem interneta. Gost predavač biojebanjalučanin Đurica Štula, preduzetnik i muzičar koji se odlično nadovezao na Bavčićevu temu jer je pričao o brendovima Libra Studio i Beba Bubsi čiji je vlasnik, a gdje se prodaja najčešće realizuje online. S obzirom da pored navedena dva brenda, Đurica često zakazuje nastupe benda u kojem svira i pjeva njegova tema nosila je naziv „Kako sam se prodao“. Seminar je zatim obogatila Sandra Hurtić, HR manager agencije za zapošljavanje zaposli.se, koja je iznijela jako kvalitetne podatke kad su u pitanju ponude/potražnje za poslovima pordaje u Banja Luci i regiji, a dotakla se i visine plata kada su ovi poslovi u pitanju.
Seminar je zatvoren temom „Zaključite svakog kupca“ gdje je Balihodžić na jako mnogo praktičnih primjera svim učesnicima pokazao tehnike i metode kako najbolje prići kupcu, kako mu se predstaviti, kako mu predstaviti kompaniju, proizvod ili uslugu, te kako sa njim nakon poslane ponude uraditi followup, te na kraju prodati to što mu se nudilo.
Najaktivniji učesniciseminara imali su priliku osvojiti nagrade koje su obezbijedili prijatelji seminara, a svi učesnici dobili suGET certifikat. Isto tako učesnici su imali priliku da se osvježe vodom Vitinka i okrijepe kafom Miris jutra izOmcafé-a, koji su bili prijatelji seminara u Banjaluci.
Organizator ovog seminara bila je kompanija UpTrend iz Sarajeva, dok je biznis partner bilaAgencija za zapošljavanje – zaposli.se.Medijski pokrovitelji seminara bili su Alternativna TV, Nezavisne novine, Led media, te portali banjaluka.com i capital.ba.