PODGORICA, Crnogorska Nacionalna turistička organizacija /NTO/ danas je, u okviru ovogodišnje regionalne kampanje, počela predstavljanje turističke ponude na četvrtom Međunarodnom festivalu manifestacija i destinacija “Beogradski manifest”.
Kampanja privlači pažnju mnogobrojnih posjetilaca koji imaju priliku da se upoznaju o novitetima u ponudi u ovoj sezoni, cijenama, manifestacijama i raznovrsnim aktivnostima koje ih očekuju širom Crne Gore, saopšteno je iz ove organizacije.
Na izložbenom prostoru NTO predstavljaju se turističke organizacije /TO/ Ulcinja, Bara, Budve, Kotora, Tivta, Herceg Novog i Podgorice, organizatori “Bedem fest” i “Si danc” festivala, kompanija “13. jul plantaže”, maslinari i vinari iz Bara, kao i Suveniri Crne Gore.
U okviru centralne festivalske bine tokom Beogradskog manifesta, biće održana promocija Festivala “Gitar art” i “Operosa” koji se održavaju u Herceg Novom, kao i prezentacija video materijala TO Podgorica.
U organizaciji TO Budva sutra će biti održan defile Gradske muzike Budve Knez Mihajlovom ulicom i mini koncert na izložbenom prostoru Crne Gore, kao i koktel za medije i zvanice iz kulturnog i javnog života Beograda.
Posebna pažnja posvećena je promociji gastronomskih manifestacija, pa su posjetioci u prilici da degustiraju crnogorski sir, pršutu, ruštule, priganice, masline i proizvode kompanije “13. jul plantaže”.
Tokom trajanja “Manifesta” do nedjelje, 27. maja, na izložbenom prostoru Crne Gore priređen je bogat program animacije za najmlađe posjetioce.
“Procjena je da će ovogodišnji festival privući oko 80.000 posjetilaca tokom tri dana trajanja”, kaže se u saopštenju.
Iz NTO su najavili da će, nakon Beogradskog manifesta, crnogorska turistička ponuda biti predstavljena u Kragujevcu u utorak, 29. Maj. Srna