BEOGRAD, Multinacionalna kompanija prepustila popularni konditorski brend firmi “Silbo” iz Beograda. Transakcija neće uticati na radna mjesta, poručuju iz “Nestle Adrijatika”.
BREND “cipiripi” uskoro “napušta” kompaniju “Nestle”. Prodaju domaćeg brenda u petak je najavila i sama multinacionalna kompanija, koja je istakla da će “cipiripi” čokoladne table i krem preći u vlasništvo “Silbo grupe”, koja u svom sastavu već ima konditorsku fabriku “Paraćinka” a. d. Paraćin. Transakcija će, kako je najavljeno, biti obavljena krajem drugog kvartala ove godine, poslije završetka odobrenja i završnih uslova.
– Prodaja “cipiripija” neće uticati na radna mjesta u kompaniji “Nestle Adrijatik” – kazala je Jana Mihajlova, regionalni direktor tržišta jugoistočne Evrope kompanije “Nestle”.
“Cipiripi” ima dugu i bogatu istoriju, sa više od 27 godina prisustva u Srbiji, i sinonim je lijepih uspomena. U “Paraćinki”, koja je članica “Silbove” distribucijske grupe, pronašli smo izuzetan dom za naš konditorski brend, u kojem će on dalje napredovati.
Istovremeno, to omogućava našoj kompaniji da se više usredsredi na dio konditorskog asortimana svojih globalno poznatih brendova.
Prodaju “cipiripija”, “Nestle” je najavio kao “kontinuiranu reviziju portfolija”. Pojedine spekulacije govore da je razlog prodaje malo lošije poslovanje “Nestlea” u Srbiji.
Ipak, zvaničnih potvrda za to nema. Kako se navodi u saopštenju “Nestlea”, oni su posvećeni poslovanju u našoj zemlji, gdje su prisutni 25 godina. U Surčinu imaju svoju fabriku i zapošljavaju 547 ljudi.
Ništa rječitiji, kada je riječ o samoj prodaji, razlozima i kupovini, nisu u petak bili ni predstavnici kompanije “Silbo”.
Na svom zvaničnom sajtu oni su objavili da “Paraćinka” a. d. Paraćin sa zadovoljstvom objavljuje da dodaje “cipiripi” u svoju paletu proizvoda.
– Potpisali smo sporazum s kompanijom “Nestle Adrijatik” o kupovinu domaćeg čokoladnog brenda “cipiripi” u Srbiji – rekao je Dejan Simić, generalni direktor “Paraćinke” a. d. Paraćin.
Transakcija uključuje “cipiripi” kakao-blok i namaze. Na taj način brend na kome su odrasle mnoge generacije građana širom Srbije i bivše Jugoslavije vraća se u domaće vlasništvo.
Naš cilj je da omogućimo “cipiripiju” da raste i razvija se na tržištu jugoistočne Evrope. Ovo je prvi primjer snažnog srpskog brenda koji se vraća u srpsko vlasništvo.
Kao rezultat toga, moći ćemo da otvaramo nova radna mjesta, da povećamo srpski izvoz i dalje razvijamo ovaj važan brend.
Na pitanje da li prodaju i ostale brendove u Srbiji, u kompaniji “Nestle” su nam rekli da su trenutno fokusirani na prodaju brenda “cipiripi”.
RADILI SEDAM GODINA
KOMPANIJA “Nestle” pazarila je sredinom juna 2011. godine srpsku firmu “Centroproizvod”, koja je bila jedan od vodećih proizvođača hrane u našoj zemlji.
Oni su tada kupili njihov asortiman za kulinarstvo, u šta su spadali začini, arome, praškasti proizvodi supe i prelivi, pa proizvodnju napitaka, gdje su bile čokolade i čajevi, ali i konditorske proizvode.
Vrijednost kupovine tada nije bila objavljena, ali se pričalo da je oko 90 miliona evra. J.Su./Novosti