ZLATIBOR – Drugi dan “PRO PR” konferencije, koja se održava na Zlatiboru, započeo je predavanjem Nine Redžepagić, direktorice marketinške agencije “OR” iz Crne Gore na temu internih komunikacija, a kako se nalazimo u digitalnom dobu Borislav Miljanović, direktor “Represent Communicationsa“ podijelio je zanimljive savjete za poboljšanje poslovanja.
Vrhunski komunikacijski stručnjak Biagio Carrano, osnivač i direktor “eastCOM Consultinga” iz Italije kroz zanimljive primjere iz prakse i vlastito iskustvo prenio je jedinstveno znanje stečeno praksom i radom u odnosima s javnošću.
Sophie Brendel, direktorica marketinga i komunikacija u Muzeju Victorije i Alberta iz Velike Britanije, Fiona Czerniawska, suosnivačica “Source Global Researcha” iz Velike Britanije, samo su neki od predavača koji će svojim znanjem začiniti drugi dan “PRO PR konferencije.
U poslijepodnevnim časovima biće održana panel diskusija “Agencije za odnose s javnošću i odnosi s javnošću”, koju će predvoditi moderator Marjan Novak, glavni urednik “Marketing Magazina” iz Slovenije.
U panelu će učestvovati Marjeta Kirn Kljajić, osnivačica i suvlasnica agencije za oglašavanje i odnose s javnošću “Nicha” iz Slovenije, Tamara Bekčić, direktorica i jedna od osnivačica “Chapter 4 Communications Consultinga” iz Srbije, Una Bejtović, direktorica “Bejtović Communicationsa” iz BiH, te Jelena Pavićević, direktorica “Benefit Communicationsa” iz Crne Gore.
Večerašnja “PRO PR Awards” večera biće održana sedmi put zaredom. Ovogodišnji dobitnici priznanja su značajni stručnjaci koji su radom, idejama, upornošću i znanjem dali na važnosti struke odnosa s javnošću.
CAPITAL