NJUJORK, Ja sam osiguran što se hrane i odjeće tiče, a novac mi više ne predstavlja ništa u životu.
Svoje bogatstvo ću donirati najsiromašnijima na svijetu, rekao je početkom godine Bil Gejts, osnivač Microsofta.
Na listi najvećih filantropista na svijetu su praktično i najbogatiji, kao što je to i sam Gejts. Tu su Voren Bafet, Karlos Slim, Džordž Soroš ili na primjer vlasnik CNN-a Ted Tarner. U većini slučajeva njihova davanja u dobrotvorne svrhe čine polovinu njihovog ukupnog bogatstva.
Fokus sprovedenog istraživanja stavljen je na potrošačke navike imućnijih kupaca, njihove prioritete i percepciju životnih vrijednosti. Istraživanju je ukupno pristupilo 4.846 imućnih potrošača iz deset zemalja – Australije, Kine, Hong Konga, Indije, Indonezije, Japana, Južne Koreje, Rusije, Singapura i Ujedinjenih Arapskih Emirata.
Na vrhu liste stvari na koje ljudi troše novac, a da se, kako se kaže, „bez njih može“, nalaze se porodična putovanja, donacije u humanitarne svrhe i večernji izlasci.
Sve više žele da pomažu
James Lim, menadžer Visa Sektora proizvoda za potrošače za područije Centralne Evrope, Bliskog Istoka, Afrike i azijsko-pacifičke regije, kaže da je najveće pozitivno iznenađenje otkriveno istraživanjem činjenica da imućniji ljudi bogatstvom ne smatraju posjedovanje skupih predmeta poput nove dizajnerske torbice ili skupog sata, već nematerijalna iskustva i maksimalno uživanje u životu uz porodicu i prijatelje. Bizlife