SARAJEVO – Na skali od nula do pet, zaposleni u BiH zadovoljstvo radnim mjestom ocijenili sa 2,33, a nagrađivanje smatraju nepravednim i netransparentnim.
Kompanija Luppa, koja se inače bavi dubinskom analizom zadovoljstva i angažovanosti njihovih zaposlenih, svake godine objavljuje analize zadovoljstva radne snage u čitavoj regiji, a upravo su izašli podaci za 2023. godinu.
Velika analiza zadovoljstva zaposlenih obuhvata Hrvatsku, Srbiju, Bosnu i Hercegovinu i Sloveniju. Oko 12.000 ispitanika dalo je odgovore na preko 100 detaljnih pitanja, a rezultati su podijeljeni u 12 kategorija: promjene i inovacije, angažovanost, saradnja, ravnoteža poslovnog i privatnog, komunikacija, uslovi rada, učenje i razvoj, vizija i smisao, autonomija, rukovođenje, organizacija posla, te lojalnost.
Na skali od nula do pet, zaposleni u BiH zadovoljstvo svojim radnim mjestom ocijenili su tek ocjenom 2,33. Ova ocjena nešto je niža nego u 2022, kada je iznosila 2,38.
Radna snaga u BiH najvišu je ocjenu dala angažovanosti i saradnji unutar kompanije – ove su dimenzije ocijenili ocjenama 3,07, odnosno 2,61.
Najlošije su ocijenjene kategorije lojalnosti, te učenja i razvoja – obje su dobile nisku ocjenu 1,91. U odnosu na prošlu godinu nije se mnogo toga promijenilo, budući da su iste dimenzije bile najlošije ocijenjene i 2022.
Analiza je pokazala i zadovoljstvo po dobi, polu, veličini kompanija, te industrijama, a daje i uvid u najbolje i najlošije ocijenjena pitanja.
I dok se zaposleni trude održavati reputaciju svojeg poslodavca na visokom nivou, čak i van radnog vremena i okruženja, te im je stalo do uspjeha kompanije u kojoj rade (upravo to je najbolje ocijenjeno), smatraju kako se nagrađivanje zaposlenih ne radi transparentno, niti pravedno, što je najlošije ocijenjeno u upitniku.
Kada govorimo o angažovanosti zaposlenih na radnom mjestu, na skali od 1 do 10, zaposleni u BiH su “zlatna sredina” – ocjena eNPS-a, odnosno Employee Net Promoter Score-a iznosi 5,45. Biznisinfo