NJUJORK, Motivacija, uvažavanje i samostalnost u obavljanju posla tri su stvari koje će radnika učiniti sretnim i produktivnim.
Uloga motivacije nerijetko se podcjenjuje u sferi poslovnog uspjeha. Obično se smatra kako su uspjeh zagarantovali dobra poslovna strategija, napredna tehnologija i sl.
Je li njihova motivacija odigrala ključnu ulogu u realizaciji dobre ideje? Da li bi manje zadovoljni radnici jednako dobro odradili posao? Ovo su pitanja o kojima treba ozbijno promišljati.
Mnogi poslodavci u ova krizna vremena su na svojoj koži osjetili vezu između poslovnih rezulata i motivacije zaposlenih.
Povjerenje
Poslodavac koji ne vjeruje svojim zaposlenima guši njihov potencijal, a istovremeno ne ‘spašava’ poslovanje od propasti. Potreba za kontrolom proizlazi iz osjećaja da ste vi upućeni u sve poslovne procese, stvari koje zaposleni ne znaju i da ste mnogo više svjesni rizika kojima se firma izlaže.
Pažnja
Briga za zaposlene podrazumijeva male znake pažnje. Primjetite kada zaposleni zaista ima puno posla. Nagradite prekovremene sate ili trud uložen u izvođenje nekog projekta.
Autonomija
Kada zaposlenom povjerite odgovornost u nekom važnom zadatku ne pokazujete samo da imate povjerenja, već mu dozvoljavate da testira sopstvene granice i profesionalno napreduje.
U takvim prilikama zaposleni često otkriju potencijal za koji do sada možda niste ni znali, a itekako vam može koristiti u nizu drugih poslovnih projekata, prenose agencije.