NJUJORK, Svi oni koji imaju iskustvo rada u telefonskoj ili kakvoj drugoj službi za korisnike znaju koju količinu žuči i bijesa jedan korisnik može istresti na jednog službenika.
U današnjem tekstu riječ je o pet ratnih taktika koje se mogu naučiti od velikih brendova. Pažljivo pročitajte sljedeće savjete.
Pokažite neprijatelju svoje milo lice
Koliko je lakše mrzeti kompaniju ili brend, nego živu osobu? Mnogo lakše. Dajte onda priliku korisniku da vas upozna, da shvati da sa druge strane za tastaturom sjedi živa osoba, a ne „robot“. Tako se istovremeno zbližavate sa korisnicima i smanjujete mogućnost direktnog napada.
Izolujte “neprijatelja”
Ukoliko se javi ljutiti korisnik sa konkretnim problemom, pokušajte razgovor da uklonite sa društvenih mreža, barem sa onoga dijela koji je javan. Premjestite razgovor u privatne poruke, e-mail ili na telefon.
Razoružajte ga
Spriječite neprijatna pitanja korisnika i prije nego što se oni sjete da ih postave. Postavite tab sa često postavljanim pitanjima na Fejsbuk stranicu. Stavite i pravila ponašanja, kako biste se uvijek pozvali na njih ukoliko korisnik koristi neprimjeren riječnik ili iznosi podatke koje ne bi smio.
Podmitite ga
Nagradne igre na društvenim mrežama su i odličan način da se održi mir u kući. Dakle, ako su vam odnosi sa korisnicima pomalo „klimavi“ u posljednje vrijeme, razveselite ih sitnim ili krupnijim darovima.
Brinite o korisnicima
Jednostavno zdrava logika. Potrebno je samo držati se obećanja koje ste dali korisnicima, a u slučajevima da se dogode nepredviđene situacije i obećano nije moguće ispuniti, izvinite im se, prenose agencije.