BANJALUKA – Na javni poziv Uprave za indirektno oporezivanje (UIO) BiH za prikupljanje ponuda za uništavanje 2.694 vozila koja su oko 15 godina uskladištena u regionalnim centrima u Banjaluci, Sarajevu, Tuzli i Mostaru stiglo je pet ponuda, potvrdili su za portal CAPITAL u UIO.
Načelnik Odjeljenja za komunikacije UIO Ratko Kovačević rekao je da će komisija u narednih nekoliko dana izabrati najpovoljnijeg ponuđača po lotovima.
„Stiglo je pet ponuda od pet firmi. Na javnom otvaranju ponuda konstatovane su i cijene koje su ponuđači ponudili, a koje se kreću od 0,10 KM do 0,26 KM po kilogramu. Čim komisija provjeri ispunjenost svih uslova traženih u tenderskoj dokumentaciji, biće izabrani ponuđači za svaki LOT“, kazao je Kovačević.
Radi se o vozilima koja je UIO uglavnom zaplijenila zbog carinskih prekršaja, a koja su pravosnažnim sudskim odlukoma oduzeta. S obzirom na to da UIO i Savjet ministara BiH gotovo deceniju i po nisu uspjeli da nađu način za rješavanje ovog problema, vozila su propala i danas su samo za staro gvožđe, a godinama je čak plaćan i zakup za njihovo skladištenje.
U UIO su ranije rekli da ova vozila se nisu mogli prodati jer su u momentu oduzimanja bila starija od sedam godina, što je bio zakonski uslov za uvoz i registraciju u BiH.
Naveli su i da su problem pokušali riješiti u nekoliko navrata, ali da je uvijek kočilo u Savjetu ministara BiH.
CAPITAL: M. Čigoja
2 komentara
Molimo Vas da pročitate sledeća pravila prije komentarisanja:
Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]
to je stvarno katastrofa! umjesto da bi zaradili prodajom oduzetih vozila ko u svim normalnim zemljama, će ovdje država trebati još platiti, da se unište! Da ne pričamo o trošku skladištenja, čuvanja itd. za sve te duge godine!
Ovaj vozni park je maltene na nivou onog sto se danas vozi, ako ne i na nivou. U svakom slucaju, bice posla za firme koje se bave otkupom, reciklazom i prodajom metalnog i nemetalnog otpada, kao i za trgovce polovnim automobilima, jer ce vrlo vjerovatno mnoga od ovih vozila najvjerovatnije zavrsiti na drumovima sirom BiH kao tehnicki ispravna vozila.