SARAJEVO – Mobilna e-trgovina u 2019. godini masovno je rasla u Bosni i Hercegovini, brzinom koja je bila brža od ukupne e-trgovine za isto vremensko razdoblje, pokazuje analiza Euomonitora. izvještava Indikator.ba.
Glavni pokretač tog rasta bila je sve veća potražnja i cjenovna dostupnost pametnih telefona, omogućujući potrošačima pristup internetu i kupovinu predmeta putem mobilne e-trgovine.
Pored sve većeg broja potrošača koji redovno koriste mobilne uređaje s pristupom internetu, trgovci koji su prisutni u e-trgovini također su pridonijeli zdravom rastu mobilne e-trgovine.
Ti igrači potaknuli su rast posvećujući više pažnje na mobilne verzije svojih web stranica i ulažući više napora kako bi uvjerili svoje potrošače da je mobilna e-trgovina sigurna, navodi Euromonitor.
Alibaba i eBay, kao i Amazon, zabilježili su snažne stope rasta e-trgovine u Bosni i Hercegovini u 2019. Svi oni imaju mobilne aplikacije koje redovno poboljšavaju ažuriranjima, pomažući porastu operacija mobilne e-trgovine u zemlji.
Vodeća platforma za mobilne uređaje u Bosni i Hercegovini je Android budući da je iOS i dalje uglavnom rezerviran za premium potrošačku bazu.
Igrači zainteresirani za razvoj mobilnih maloprodajnih platformi moraju to uzeti u obzir prilikom odlučivanja gdje usmjeriti većinu svojih ulaganja, poručuje Eurominitor.
2 komentara
Molimo Vas da pročitate sledeća pravila prije komentarisanja:
Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]
Ja tako kupio gumeni camac i motor 50% jeftinije na http://www.parsun.si
Bio bi i veci rast, da banke ne naplacuju internet i mobilno bankarstvo i generalno da su banke u nas vise “prijateljski” naklonjenije ka mladoj i inace mladjoj populaciji. Zakoracili smo u drugu deceniju 21-og vijeka, a jos uvijek zahtjev za razne digitalne servise se u preko 99 odsto slucajeva podnosi analognim putem. Narod je odlican, s obzirom na to kakva je birokratija u ovoj zemlji uopste.