Ručna je prtljaga “bitan element u prijevozu” i trebala bi biti uključena u cijenu karata, napomenuo je regulator.
Od studenoga putnici će i dalje moći u avion unijeti malu ličnu torbu pod uslovom da se može odložiti u prostor ispod sjedišta ali će im Ryanair naplaćivati devet evra za unos torbe težine od 10 kilograma.
Talijanskom regulator sumnja da nova mjera Ryanaira možda predstavlja nepoštenu prodajnu praksu budući da iskrivljuje konačnu cijenu karte i ne dopušta vjerodostojnu usporedbu sa cijenama drugih avio prevoznika, prenosi BBC.
“Bude li potvrđena sumnja da se u slučaju (naplate unosa) ručne prtljage radi o nepoštenoj prodajnoj praksi, Ryanair… će svim klijentima koji zabilježe neopravdane dodatne troškove morati isplatiti naknadu”, navode u uudruženju Codacons, obećavajući da će po potrebi ići i na sud.
U avgustu su iz Ryanaira saopštili da tom odlukom nisu željeli zaraditi već “poboljšati tačnost i smanjiti kašnjenja pri ukrcavanju”.
Istraživanje američke konsultantske firme za putovanja IdeaWorks pokazalo je pak da je irska avio kompanija u proteklih 12 mjeseci na dodatnim naknadama, poput čekirane prtljage i izbora mjesta u avionu, zaradila 1,7 milijardi funti.
To znači da su gotovo trećinu dobiti ostvarili od takozvanih “dopunskih prihoda”. SEEbiz / H