Close Menu
Capital.ba – Informacija je capitalCapital.ba – Informacija je capital
  • POČETNA
  • SVE VIJESTI
  • CAPITAL TEME
    • ANALIZE
    • EKSKLUZIVNO
    • INTERVJU
  • NOVOSTI
  • PRIVREDA
    • ENERGETIKA
    • FINANSIJE
    • TRŽIŠTE KAPITALA
    • TRGOVINA
    • TURIZAM
  • TECH
  • SVIJET
    • ZANIMLJIVOSTI
  • MULTIMEDIJA
    •   Video
    • Foto Galerija
    • Infografika
  • PROMO
Facebook X (Twitter) Instagram LinkedIn YouTube Viber
Capital.ba – Informacija je capitalCapital.ba – Informacija je capital
Donacije
  • POČETNA
  • SVE VIJESTI
  • CAPITAL TEME
    1. ANALIZE
    2. EKSKLUZIVNO
    3. INTERVJU
    4. Vidi sve

    Hoće li BiH kupovati ruski gas iz treće ruke

    22. Oktobra 2025. — 14:57

    Novi porez u RS: Udar na sivu ekonomiju ili na investitore?

    15. Septembra 2025. — 15:41

    Reciklaža baterija kao biznis budućnosti

    10. Augusta 2025. — 15:00

    Simbioza na djelu: Stanivuković i SNSD poklonili milionski vrijedno gradsko zemljište

    7. Augusta 2024. — 13:00

    Ekskluzivno: Gordan Pavlović kupio Fabriku duvana Banjaluka

    26. Novembra 2025. — 16:54

    Ekskluzivno: Vlada Srpske nudi Serdarovu 242 miliona KM

    22. Augusta 2025. — 16:22

    Ekskluzivno: CAPITAL otkriva imena uhapšenih carinika

    16. Decembra 2024. — 10:47

    Saznajemo: Uskoro optužnica protiv Đoke Ekvatora

    28. Juna 2024. — 13:46

    Kazne za zloupotrebu ličnih podataka u BiH do 40 miliona KM (VIDEO)

    3. Novembra 2025. — 13:29

    Srpska vraća Rufiju 41 milion KM za zemljište na Jahorini

    30. Oktobra 2025. — 18:20

    Tanić za CAPITAL: Na domaćem tržištu više ne možemo kupiti ni cijevi za grijanje

    21. Marta 2025. — 20:10

    Kako je Širbegović od posuđenih 1.500 KM došao do milionskog profita

    14. Marta 2025. — 19:55

    Stručnjaci i lokalne vlasti protiv hitnih izmjena Zakona o uređenju prostora

    5. Decembra 2025. — 16:55

    Nastavlja se rat banaka i UIO

    5. Decembra 2025. — 15:43

    Trivić: Cijena struje za privredu raste za 20 posto

    5. Decembra 2025. — 14:20

    Crveni mulj iz „Alumine“ guta zvornička sela (FOTO/VIDEO)

    5. Decembra 2025. — 13:31
  • NOVOSTI
  • PRIVREDA
    1. ENERGETIKA
    2. FINANSIJE
    3. TRŽIŠTE KAPITALA
    4. TRGOVINA
    5. TURIZAM
    6. Vidi sve

    Nova odluka OFAC-a: Lukoilu produžena licenca

    5. Decembra 2025. — 09:02

    Bajatović: Stečaj NIS-a loša opcija

    4. Decembra 2025. — 11:47

    Đokić: Izvjesno poskupljenje struje u Srpskoj

    3. Decembra 2025. — 15:57

    Gorivo u Srbiji najskuplje u regionu

    2. Decembra 2025. — 08:17

    Na Banjalučkoj berzi prebijeno više od 200 miliona KM

    4. Decembra 2025. — 09:26

    PURS: Za 11 mjeseci prikupljeno 324 miliona KM više nego prošle godine

    3. Decembra 2025. — 14:36

    Diversifikacija ključni princip za upravljanje rizicima

    3. Decembra 2025. — 13:00

    Akcije “Potkozarja” prodate za 4,2 miliona KM

    3. Decembra 2025. — 12:34

    Akcije “Potkozarja” prodate za 4,2 miliona KM

    3. Decembra 2025. — 12:34

    Na dobošu akcije u 53 preduzeća iz Srpske

    30. Novembra 2025. — 08:02

    Uzrok rebalansa budžeta promjene u prihodima i prioriretima u rashodima

    25. Novembra 2025. — 15:03

    Promet na Banjalučkoj berzi 52.749 KM

    4. Novembra 2025. — 15:32

    Više od trećine uvoza BiH dolazi iz zemalja bivše Jugoslavije

    5. Decembra 2025. — 11:35

    Evropa ubrzano prelazi na mobilna plaćanja

    5. Decembra 2025. — 11:11

    Kupci u FBiH za crni petak potrošili 263 miliona KM

    2. Decembra 2025. — 12:10

    Lažni “crni petak”: Čak 96 posto prodavnica u FBiH napravilo prekršaj

    1. Decembra 2025. — 14:16

    Ski sezona na Jahorini počinje danas uz besplatno skijanje

    2. Decembra 2025. — 09:45

    Italija očekuje 14,4 miliona stranih turista tokom zime

    26. Novembra 2025. — 15:00

    Cijene kvadrata u Budvi i do sedam hiljada evra

    13. Novembra 2025. — 09:01

    Za devet mjeseci BiH posjetilo 1,53 miliona turista

    8. Novembra 2025. — 08:03

    “Gas-Petrol” preuzeo većinski udio u “Potkozarju”

    5. Decembra 2025. — 12:28

    Nova odluka OFAC-a: Lukoilu produžena licenca

    5. Decembra 2025. — 09:02

    Arsenić upozorava: Podrška mljekarima ključna za opstanak

    5. Decembra 2025. — 08:16

    Bajatović: Stečaj NIS-a loša opcija

    4. Decembra 2025. — 11:47
  • TECH
  • SVIJET
    1. ZANIMLJIVOSTI
    2. Vidi sve

    Kraj streaming ratova: Netflix preuzima Warner Bros. Discovery i HBO Max

    5. Decembra 2025. — 14:48

    Kako je pijani rakun postao kralj marketinga

    5. Decembra 2025. — 10:19

    Prve mobilne brodske apoteke u Hrvatskoj počele s radom

    4. Decembra 2025. — 13:44

    Novogodišnji honorari muzičkih zvijezda i do 150.000 evra

    30. Novembra 2025. — 15:34

    Kraj streaming ratova: Netflix preuzima Warner Bros. Discovery i HBO Max

    5. Decembra 2025. — 14:48

    Evropsko tužilaštvo podiglo optužnice protiv 29 osoba iz Hrvatske

    5. Decembra 2025. — 09:53

    Banke povećavaju kupovinu zlata

    4. Decembra 2025. — 08:17

    EU odlučila: Do 2027. prekid uvoza ruskog gasa

    3. Decembra 2025. — 10:15
  • MULTIMEDIJA
    •   Video
    • Foto Galerija
    • Infografika
  • PROMO
Capital.ba – Informacija je capitalCapital.ba – Informacija je capital
  • POČETNA
  • SVE VIJESTI
  • CAPITAL TEME
  • NOVOSTI
  • PRIVREDA
  • ENERGETIKA
  • TURIZAM
  • TRGOVINA
  • TRŽIŠTE KAPITALA
  • TECH
  • ZANIMLJIVOSTI
  • SVIJET
  • FINANSIJE
  •   VIDEO
  • PROMO
Home » Claudia Oszwald: U BiH postoji interes za modu i to je privlačno tržište za nas

Claudia Oszwald: U BiH postoji interes za modu i to je privlačno tržište za nas

Dragana EremijaDragana Eremija22. Marta 2019. — 06:49Nema komentara5 minuta čitanja

Najpoznatiji švedski brend H&M konačno je dostupan i ljubiteljima mode u Bosni i Hercegovini i to zahvaljujući radnji ovog lanca koja je danas otvorena u TC “Delta planet” u Banjaluci. H&M je u svijetu poznat po tome što nudi modu i kvalitet po najpovoljnijoj cijeni na održiv način.

delta planet

Claudia Oszwald, H&M-ova direktorica za Austriju, Sloveniju, Hrvatsku, Srbiju, Gruziju i Bosnu i Hercegovinu, u intervjuu za “Nezavisne” je istakla da se nada da će dugo očekivana prodavnica pružiti kupcima jedinstveno i uzbudljivo iskustvo kupovine te da će im pomoći da izgrade svoj stil.

H&M je na tržištu prisutan još od 1947. godine, kada ga je Šveđanin Erling Person pod nazivom “Hennes” osnovao u gradu Vesteros. Ovaj brend godinama je gradio ime i u svijetu postao prepoznatljiv po dobrom kvalitetu, jedinstvenim krojevima i pristupačnim cijenama.

NN: Otvaranje prve radnje brenda H&M u Banjaluci bila je odlična vijest za sve one koji vole modu i koji su da bi došli do ove odjeće morali da putuju u Zagreb ili Beograd. Kupci su dočekali otvaranje, ali koliko je vama zapravo interesantno tržište Bosne i Hercegovine?

OSZWALD: Ovo je prva H&M radnja za sve naše potrošače u Bosni i Hercegovini. Mi kada odlučimo da dođemo na novo tržište to znači da smo odluku donijeli nakon rezultata veoma ozbiljnih istraživanja, a ta istraživanja su nama donijela saznanja da u Bosni i Hercegovini postoji veliki interes za modu i da je samim tim to interesantno tržište za nas. Nadamo se da ćemo u budućnosti vidjeti veliki broj svih onih koji vole modu da nose stvari iz radnje u Banjaluci.

NN: Kako već godinama uspijevate da ne podlegnete kolotečini street style brendova, s obzirom na to da se odjeća H&M-a uvijek po nečemu izdvaja od konkurenata? Na čemu se zapravo zasniva vaša poslovna filozofija?

OSZWALD: Prije svega, naša poslovna filozofija jeste da ponudimo modu i kvalitet po najpovoljnijoj cijeni, ali na određen način i to jeste takođe i vodilja za naš dizajnerski tim, koji vođen ovom poslovnom filozofijom inspiraciju traži u prirodi, bilo da je to street style, bilo da su različiti biljni predjeli na zemlji. I ono što nas razlikuje od nekih drugih hight street fashion brendova jeste to što mi imamo naš sopstveni dizajnerski tim, koji kao rezultat svog rada ljubiteljima mode godišnje predstavi nekoliko kapsula kolekcija, kao što je studio kolekcija dva puta godišnje i kao što je kolekcija koju radimo u saradnji s poznatim dizajnerskim brendovima.

NN: Koliko vam je onda bitno da budete i u skladu s trenutnim modnim trendovima?

OSZWALD: Definitivno, ako ste prisutni na modnom tržištu, kao što je H&M, morate da predvodite sve što se tiče trendova. A ono što je naša prednost u odnosu na druge brendove je to da kreiramo trendove, što je moguće zahvaljujući našem dizajnerskom timu.

NN: Iz regiona su trenutno za promociju H&M kampanje angažovane Ella Dvornik i Iva Chu. Koliko su danas influenseri preuzeli ulogu modela i da li se to pokazalo kao isplativiji marketinški potez?

OSZWALD: Kada govorimo o influenserima i klasičnim modelima nije toliko pitanje troška koju zahtijeva jedna ili druga kategorija, već je pitanje kredibiliteta. S rastom značaja društvenih mreža influenseri su dobili na značaju i ono što se izdvaja kao njihova prednost, konkretno u našem slučaju kada radimo s njima, jeste što naši potrošači i svi ljubitelji mode mogu da se lakše identifikuju s tim ljudima koji su kao vi ili bilo ko od nas, za raliku od često savršenih supermodela, s kojima veliki dio stanovništva ne može lako da se identifikuje kao s influenserima.

NN: Da li ste možda imali priliku da upoznate neke dizajnere iz Bosne i Hercegovine i postoji li mogućnost da s nekim od njih ostvarite saradnju u budućnosti? Koliko ste otvoreni za takve poslovne poduhvate?

OSZWALD: Nažalost nismo imali prilike da se upoznamo detaljnije s radom bh. dizajnera, ali smo mi kao kompanija uvijek otvoreni za nove saradnje, pa ko zna, vrijeme će pokazati.

NN: Šta će se sve naći na policama nove radnje u Banjaluci i kojoj su ciljnoj grupi uglavnom namijenjene kolekcije?

OSZWALD: Ono što mi nudimo jeste da svako može da pronađe svoj stil ili da kreira sopstveni stil. Tu je odjeća za djecu, žene i muškarce svih starosnih dobi. Ono što bismo izdvojili jeste da s našom redovnom proljećnom kolekcijom od ove godine mi koristimo i održive materijale prvi put i to je ono što je izdvaja i što pokazuje naš doprinos odživom razvoju.

NN: Da li će cijene odjeće u H&M-u u Banjaluci biti prilagođene tržištu BiH ili će biti podjednake s onima na internacionalnom tržištu?

OSZWALD: Cijene su manje-više ujednačene s cijenama bilo gdje gdje postoje H&M radnje. Smatramo da imamo atraktivne cijene, naravno neke male razlike mogu biti rezultat određenih poreza, carinskih olakšica i slično.

NN: H&M u svijetu ima 4.500 prodavnica, šta vam je sljedeći cilj i koje je to tržište na kojem namjeravate dalje da ponudite odjeću ovog brenda?

OSZWALD: Za nas je trenutno otvaranje radnje u Banjaluci najveći prioritet i već uveliko istražujemo dalje mogućnosti što se tiče ovog tržišta. Na našoj listi što novih tržišta su Bjelorusija i Tunis, ali imamo i aktivnu ekspanziju što se tiče online prisustva na već postojećim tržištima.

Nevena Vržina/Nezavisne

Preuzimanje dijelova teksta ili teksta u cjelini je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na www.capital.ba
bih Claudia Oszwald delta planet h&m
Podijeli: Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Copy Link Email
Prethodni članakVišković danas sa ambasadorom Austrije
Sljedeći članak Najviše zaposlenih u posljednjih 15 godina na tržištu rada u BiH

Povezani članci

Capital teme 05 minuta čitanja

Stručnjaci i lokalne vlasti protiv hitnih izmjena Zakona o uređenju prostora

Stav 04 minute čitanja

Plan rasta – plan koji pokreće Bosnu i Hercegovinu

Ostavi komentar Otkaži

NE PROPUSTITE
Capital teme

Stručnjaci i lokalne vlasti protiv hitnih izmjena Zakona o uređenju prostora

5. Decembra 2025. — 16:5505 minuta čitanja

Predložene izmjene Zakona o uređenju prostora i građenju drastično i bez opravdanog razloga centralizuju ključne nadležnosti

Nastavlja se rat banaka i UIO

5. Decembra 2025. — 15:43

Trivić: Cijena struje za privredu raste za 20 posto

5. Decembra 2025. — 14:20

Crveni mulj iz „Alumine“ guta zvornička sela (FOTO/VIDEO)

5. Decembra 2025. — 13:31

Portal CAPITAL.ba je punopravni član Savjeta za štampu i online medije u BiH, Journalism Trust Inicijative i Reporters Shields Network.

Facebook X (Twitter) Instagram LinkedIn YouTube Viber
  • Uređivačka politika
  • O nama
  • Impressum
  • Kontakt
  • Marketing
  • Piši za Capital
  • ENERGETIKA RS
  • SLOBODNO
Copyright © 2025 Capital.ba - ISSN 2744-225X. Sva prava rezervisana.
Portal CAPITAL.ba je punopravni član Savjeta za štampu i online medije u BiH.

Unesite iznad pojam sa pretragu i pritisnite Enter za pretragu. Pritisnite Esc ili X da otkažete.