PARIZ, Blablakar (BlaBlaCar), najveća svjetska zajednica za dijeljenje prevoza na dužim relacijama, koja je od marta 2014. prisutna i u Srbiji, objavila je akviziciju kompanije i sajta Carpooling.com, druge najveće rajdšering zajednice u Evropi, kao i meksičke platforme Rides, čime je svoje poslovanje proširila i na tu zemlju.
Zahvaljujući tim akvizicijama, postojeća Blablakar zajednica biće značajno proširena uz prisustvo na tri kontinenta čime ta kompanija postaje jedna od najvećih svjetskih zajednica “ekonomije dijeljenja”, navedeno je u saopštenju.
“Veoma smo zadovoljni zbog udruživanja snaga sa kompanijom Carpooling.com. Ova akvizicija je veliki iskorak u dijeljenju prevoza i pokazuje konsolidaciju snaga u ”šering ekonomiji”. Na taj način, radimo na stvaranju novog, društvenijeg i povoljnijeg načina prevoza na zaista visokom nivou”, rekao je suosnivač i direktor operacija kompanije Blablakar, Nikola Bruson (Nicolas Brušon).
Osnivač i izvršni direktor kompanije, Frederik Mazela, povodom dolaska Blablakara u Latinsku Ameriku navodi da “novi kontinent pruža značajan korak napred prema ostvarenju kompanijske misije da na svim tržištima na kojima je to potrebno omogući povoljniju prevoznu alternativu”.
Uz ove dvije akvizicije, Blablakar kao zajednica sada broji više od 20 miliona članova u 19 zemalja širom Evrope, Azije i Latinske Amerike.
Blablakar je dostupan kao veb stranica i kao Android i iOS aplikacija u zemljama Beneluksa, Hrvatskoj, Francuskoj, Njemačkoj, Mađarskoj, Indiji, Italiji, Meksiku, Poljskoj, Portugalu, Rumuniji, Rusiji, Srbiji, Španiji, Turskoj, Ukrajini i Ujedinjenom kraljevstvu.
Koncept dijeljenja prevoza je sve prihvaćeniji širom sveta, imajuću u vidu da su ljudi sve mobilniji i fleksibilnji, što drastično utiče i mijenja način na koji svakodnevno koristimo automobile, navedeno je u saopštenju.
Blablakar je zajednica za dijeljenje prevoza koja povezuje ljude kojima je potreban prevoz sa vozačima koji imaju slobodna mjesta u automobilu kako bi zajedno podijelili troškove. Tokom putovanja, svi putnici doprinose novčanim prilogom kako bi vozači na taj način pokrili putne troškove, ali ne i zaradili.
Blablakar desktop i mobilne platforme su osmišljene tako da omoguće izgradnju sigurne i pouzdane zajednice zahvaljujući profilima članova koji jedni sa drugima dijele informacije o sebi, uključujući i nivo pričljivosti počevši od “bla”, preko “bla bla”, pa sve do “bla bla bla”, odakle i potiče ime BlaBlaKar. Tanjug