BEOGRAD, Razgovor sa lajf koučom može koštati od 20 do čak 300 evra na sat, a mnoge korporacije u Srbiji ih angažuju kako bi radili na poboljšanju svog poslovanja.
U Srbiji je ovakav vid poslovanja tek u začetku, pa se postavlja pitanje da li su inače skupi razgovori sa ovim stručnjacima isplativi.
Miri Stevanović, izvršnoj direktorici jedne ovakve firme, svakako se isplatilo. Ona je organizovala radionice svojim zaposlenima sa lajf koučom.
To je, kaže za “Blic”, posredno dovelo do rasta prodaje od 12 odsto u ovoj godini. Stevanović rast pripisuje “osvešćivanju i spoznaji sposobnosti kod zaposlenih i mogućnosti da ih iskoriste na najbolji način”.
“Rezultati koje smo postigli se pre svega ogledaju u poboljšanoj komunikaciji među zaposlenima, razumevanju i usmeravanju fokusa na zajednički cilj. Jedna od važnih tehnika koju smo naučili je kontrola emocija i pretvaranja negativnih emocija u pozitivne“, istakla je Stevanović.
“Ukoliko se neko zaglavio u načinu razmišljanja i rada, korisno je da potraži pomoć. Ljudi često ne znaju da imaju određene sposobnosti. Svako ko ima problem u poslu gubi samopouzdanje, a samim tim nazaduje i u drugim životnim zonama. Problem je samo jedan, a rešenja su mnoga, a ljudi se uvek zaglave jer misle da postoji samo jedno rešenje“,–zaključuje Ljiljana Jagodić. Blic