LONDON, Djeca koja rastu uz internet, takozvane “digital native” generacije, vjeruju sve što pročitaju onlajn, otkriva istraživanje koje je sprovelo britansko telekomunikaciono regulatorno tijelo Ofcom.
Djeca stara između osam i 15 godina danas provode dva puta više vremena na internetu nego prije deset godina.
Broj djece koja vjeruju sve što pročitaju na Guglu i na društevnim mrežama se udvostručio, navodi se u studiji Ofcom-a, uz upozorenje da djeci koja rastu uz internet nedostaje sposobnost kritičkog rasuđivanja.
“Ona ne umiju da procijene da li je nešto istinito ili nepristrasno”, zaključije Ofcom.
Gotovo svako deseto dijete koje koristi internet vjeruje da su sve informacije koje pronalazi na društvenim mrežama “istinite” i “tačne”, dok jedna petina vjeruje da su podaci koji se mogu naći na pretraživačima poput Gugla i Binga “vjerodostojni”.
Studija, takođe, otkriva da se djeca sve više okreću JuTjubu za “tačne i provjerene” informacije o zbivanjima u svijetu. Nezavisne novine