Drugi razlog su tzv. ferry letovi, tj. prazni letovi kako bi avion mogao doći na destinaciju odakle će izvršiti let, ili se pak vratiti prazan iz destinacije gdje je obavio let do svoje baze. Takve letove ima na orimjer Air Serbia svake nedjelje dva puta između Beograda i Morave, nakon čega radi let Morava-Istanbul-Morava.
Treći razlog su letovi za slanje rezervnog aviona u aerodrom koji nije baza ili u drugu bazu jer je tamošnji avion ostao u kvaru. Tada kompanija šalje avion da ovaj odradi letove kako ih ne bi otkazivala. Na primjer pokvari se avion u Splitu i Croatia šalje backup avion u Split da odradi let Split-London, prenosi zamaaero.com.
Četvrti razlog su letovi za maintenance pri čemu avion mora odletjeti na servis negdje izvan baze i vratiti se sa servisa. Ovo je dosta česta pojava obzirom da kompanija servisiraju svoje avione diljem planete. U ovu kategoriju se ubrajaju i letovi za testiranje servisiranih aviona u bazi.
Peti razlog je odlazak po putnike za ad hoc chartere. Najčešće kompanije ne mogu ostaviti avion par dana na destinaciji sa npr. fudbalskim klubom pa ih odvezu na mjesto održavanje utakmice, potom se vrate u bazu, lete redovne linije, i nakon 2-3 dana ponovo odu na destinaciju po klub kako bi ih vratili kući.
Šesti razlog je isporuka aviona iz fabrike, od prodavaca ili lezora do novog vlasnika. U ovu kategoriju spadaju i letovi koji se moraju obaviti za regulatore kako bi se uspostavile dozvole za letove kompanije ili aviona, a što regulatori često kada traže.
Na kraju kompanije lete prazne letove kada moraju zadržati slotove u nekom aerodromu pa da ne izgube slotove naprave let sa praznim avionom. Bilo je i slučajeva u kojima su kompanije garantovale određeni nalet aerodromima pa bi letjeli prazne letove samo da ispune kvotu i to obično tako što su letjele na neki vrlo obližnji aerodrom ili samo krug iznad aerodroma.
Kako god, posade vole ove letove zato što se avion jako brzo penje bez opterećenja, jer nemaju putnika na avionu sa svim problemima koji oni mogu nositi, jer mogu letjeti otvorenih vrata te više komunicirati sa kabincima i jer kapetani mogu daleko više prepustiti letenje kopilotima kako bi ih „vježbali“.
Agencije