BANJALUKA – Firma “MMSCODE” inkasiraće 10,2 miliona maraka bez PDV-a prodajom 110 radara Ministarstvu unutrašnjih poslova (MUP) Republike Srpske, odlučio je ministar Dragan Lukač. Ugovor je zvanično zaključen danas, saznaje portal CAPITAL.
Da MUP kupuje 110 radara portal CAPITAL objavio je polovinom jula.
Nabavka se malo odužila jer je od strane firme „BSTG“ Banjaluka bila uložena žalba na tendersku dokumentaciju.
Postupak nabavke je konačno završen danas kada je ugovor između MUP-a i „MMSCODE-a“ zaključen.
Ova firma u vlasništvu je Slavka Bojića i Mladena Milanovića Kaje. Uz njih u toj firmi su Miloš Đurđević i Savo Antonić, podaci su APIF-a.
“MMSCODE” postaje sve češći izbor domaćih institucija kada je u pitanju nabavka IT roba i usluga, a jedan od najvrijednijih poslova koji su dobili je izrada IZIS-a, o čemu je portal CAPITAL pisao u tekstu „”MMSCODE” i ”Lanaco” dobijaju 25 miliona za IZIS“.
Prema podacima Agencije za javne nabavke BiH, firma “MMSCODE”, pored ugovora za IZIS, dobila je i posao dorade, održavanja i tehničke podrške sistemu Centralizovanog obračuna plata za korisnike Budžeta RS (197.400 KM), zatim nadogradnju postojećeg pilot projekta nabavke elektronskih plombi za “Elektrokrajinu” (247.252 KM), te softverske usluge održavanja i tehničke podrške sistemu centralizovanog obračuna plata budžetskih korisnika (199.700 KM).
MUP radare plaća u 20 jednakih rata
Predviđeno je da MUP od „MMSCODE-a“ kupi stacionarne i mobilne radare i opremu za primjenu savremenih tehnologija za evidentiranje prekršaja, prenos i obradu podataka o prekršajima.
Riječ je o nabavki 100 stacionarnih i deset mobilnih radarskih uređaja sa pratećom opremom, odnosno serverima, memorijom, računarima, monitorima, softverima…
MUP bi ovu opremu trebalo da plati u 20 jednakih rata, kvartalno, u periodu od pet godina, a u cijenu robe je uključena ugradnja, dovođenje u funkcionalno stanje i puštanje u rad opreme.
Ministar unutrašnjih poslova RS Dragan Lukač ranije je rekao da će radari biti plaćeni novcem iz Budžeta RS.
Milionsku nabavku radara MUP RS je pokušao da realizuje i početkom prošle godine javno – privatnim partnerstvom s turskom firmom o čemu je portal CAPITAL pisao u tekstu „Ekskluzivno: Turski radari na srpskim putevima“.
Sporno je bilo što je ugovor predviđao da se prihod od naplaćenih kazni dijeli pola–pola deset godina s privatnom firmom, pa je nakon mjeseci prepucavanja i lobiranja, Vlada RS na kraju obustavila nabavku radara.
CAPITAL: Svjetlana Šurlan
5 komentara
Molimo Vas da pročitate sledeća pravila prije komentarisanja:
Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]
napokon da i Lukac uzme koji dinar preko tendera, jest sirotinjjski tender i sirotinjska zarada al daj sta das..realno za vise nije ni sposoban, on je vise da se potuce sa nekim, npr. da izadje pred govornicu NARODNE SKUPSTINE RS i kaze poslaniku:
os se tuci, ja sam spreman u svako doba dana?
Sta rade sa ovim radarima i gdje sve postavljaju,samo da narodu otmu i ono malo sto imaju,samo ici odavde.I vlast se mora mjenjati da se zaustavi pljacka naroda.
Kad nasi ljudi odu tamo gdje kazes da treba otici ogranicenje brzine shvataju veoma ozbiljno. Cim dodju ovde na odmor opet divljaju po putevima. Vozi po ogranicenju pa neces na kazne davati to malo sto imas. Previse ljudi gine u saobracaju tako da su radari veoma potrebni.
Problem je cifra koja ce biti placena. Ispada da jedan radar kosta 100000 km. Nisam strucnjak ali to mi djeluje previse. Ima li neko da nadje koliko takve radare placaju druge drzave?
Jos veci probem od radara i losih puteva jesu znakovi. Znakovi su postavljeni tako da je sve naseljeno mjesto a mup to tumaci kao da je sve naselje, dok zakon o bezbednosti saobracaja sasvim drugacije tumaci pojam naselja. Vozili kroz sumu ili kroz centar grada ili sela po njihovom tumacenju zakona i znakova sve je naselje. Ovde su zakon i znakovi skrojeni tako da zbunjuje vozace. U Srbiji su putevi mozda i losiji nego nasi ali nigdje nema dileme koliko je ogranicenje.
Jos jedan problem je potpuni nedostatak znakova na mnogim mjestima kao i crne tacke.
Nemam nista protiv radara ali potrebo je rijesiti te probleme da bi radari imali pravog smisla.
Postavite znakove za naselja kao u Srbiji, postavite znakove koji nedostaju pa stavite radar na svakih 100m sto se mene tice. A ako vam je zaista stalo do ljudskih zivota, cime pravdate nabavku radara, sanirajte CRNE TACKE. Taj posao se moze platiti od kazni naplacenih za pola godine.
Mozete li se raspitati kako radi taj softver za obracun plata. Posto su to crtani filmovi samo pitajte ljude koji kao koriste taj softver.
I naravno MMS Code je ekspozitura Prointera koji im prepusta neke manje poslove… Tuga
Pljacka MMSCODE nema granica jer Slavko Bojic i ekipa vlasnika nikad nije ni znala nista drugo nego samo otimati o RS. Dokaz za to jeste nabavka preko 1000 kamera u Hrvatskoj koje ce biti postavljen duz mreze autocesta za skori isti iznos u RS gdje je nabavljano 110 kamera. Pljackama nema kraja u RS.
“Hrvatske autoceste postavit će 1088 novih digitalnih kamera duž cijele svoje mreže autocesta, u sklopu projekta rekonstrukcije sustava videonadzora i sustava videodetekcije, čija je vrijednost oko 41 milijun kuna.” Evo i linka
https://www.vecernji.hr/vijesti/hac-postavlja-1088-novih-superkamera-za-nadzor-prometa-1442256