Stabilno potrošačko povjerenje u Njemačkoj
26.03.2014. / 12:12
BERLIN, Potrošačko povjerenje u Njemačkoj stabilno je nakon oštrog rasta iz prethodnih mjeseci, pokazala je nova anketa istraživačke kompanije Gfk.
Gfk prognozira da će indeks povjerenja domaćinstava u aprilu mirovati na 8,5 odsto, prenosi agencija Frans pres.
Kompanija indeks izračunava na osnovu odgovora oko 2.000 domaćinstava o njihovim očekivanjima o platama i cjelokupnoj ekonomiji u predstojećim mjesecima, kao i o njihovoj spremnosti da troše novac.
Juče su podaci ekonomskog instituta Ifo pokazali da je indeks poslovnog povjerenja u Njemačkoj pao u martu prvi put u posljednjih pet mjeseci, što pokazuje da je kriza na Krimu ugrozila poslovno raspoloženje u najvećoj evropskoj ekonomiji.
“Kriza u privredama u usponu i događaji na Krimu podrili su povjerenje njemačkih firmi, koje su manje optimistične oko budućeg poslovanja, iako su zadovoljne sadašnjom poslovnom situacijom”, rekao je izvršni direktor instituta Ifo Hans-Verner Zin. Tanjug
Tagovi: domacinstvaifonjemackapotrosacko povjerenje
Povezane vijesti
Komentari
Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]