NJUJORK, Pitate se zašto ne napredujete brže, ili zašto vas uvijek preskoče kada na red dođu povišice ili važni projekti?
Odgovor se možda skriva u vašem ponašanju koje je pogubno za vašu karijeru.
Ne promovišete sopstveni posao
Vaš je rad možda fantastičan, ali ako niko za to ne zna, ne može da pomogne vašoj reputaciji, plati ili mogućnosti napredovanja.
Donosite ishitrene odluke
Bilo da se radi o napuštanju posla jer vam je šef rekao nešto što vam se nije svidjelo ili o prihvatanju ponude za posao bez pažljivog promišljanja o tome – za impulsivno donošenje odluka nema mjesta u vašoj karijeri.
Previše ste negativni
Ako konstantno prigovarate na nove projekte, pravila kompanije, vjerovatno stvarate neprijatno okruženje ljudima oko vas. Isto važi i za negativni humor – ako redovno bijesno pričate o vašem šefu ili novom kolegi, imate dobre šanse da, iako se ljudi tome smiju, dođete na loš glas kao neprijatna osoba sa lošim stavom.
Lažete
Ako vas uhvate u laži – iako je to sitna laž ili je nešto što se ne može dokazati – uništićete vaš kredibilitet, a to je nešto što više nikada ne možete da vratite.
Hronično ste dezorganizovani
Ljudi pridodaju pažnju tome hoćete li uraditi nešto kada ste rekli da ćete to uraditi, bilo da se radi o nečemu manje bitnom kao što je proslijeđivanje dokumenta koji ste obećali na sastanku ili vrlo bitnom kao što je poštovanje rokova u projektima, prenose agencije.