SARAJEVO, Ministarstvo saobraćaja i komunikacija BiH smatra da bi eventualno smanjenje trajanja dozvoljene minutaže za komercijalno oglašavanje na javnim servisima u ovom trenutku bilo kontraproduktivno i da bi još više otežalo finansijsku situaciju u kojoj se nalaze tri javna emitera u BiH.
Ministarstvo se u javnim konsultacijama izjasnilo protiv najavljenog smanjenja trajanja spotova za oglašavanje za javne RTV servise, kako je predviđeno odlukom Savjeta Regulatorne agencije za komunikacije /RAK/ o izmjeni Kodeksa o komercijalnim komunikacijama.
U pismu koje je Ministarstvo uputilo RAK-u navodi se da bi smanjenje minutaže bilo kontraproduktivno s obzirom na aktuelnu finansijsku situaciju u kojoj posluju javni RTV emiteri, posebno imajući u vidu snažan trend pada prihoda od naplate RTV takse i obaveza koje javni emiteri imaju u procesu digitalizacije u smislu jačanja produkcionih kapaciteta.
Ministarstvo predlaže zadržavanje postojećeg rješenja u Kodeksu o komercijalnim komunikacijama o trajanju komercijalnog oglašavanja u javnim RTV servisima.
U ovom ministarstvu ocjenjuju da je korporativna organizacija i završetak reforme javnog RTV emitovanja u BiH prioritetno rješenje u stabilizaciji i konsolidaciji ukupnog poslovanja javnih RTV servisa i uspostavljanja njihove programske koncepcije u skladu s potrebama svih građana.
Formiranje korporacije javnih emitera istovremeno je i preduslov za početak sveobuhvatnog tehnološkog restrukturisanja radio difuzije u BiH i prelaska sa analognog na digitalni signal emitovanja, podsjeća se u pismu.
Portparol RAK-a Amela Odobašić izjavila je juče Srni da Savjet Regulatorne agencije za komunikacije BiH nije donio odluku o smanjenju minutaže oglašavanja u programima javnih servisa u BiH, već je otvorio dvomjesečnu javnu raspravu o ovoj temi, tokom koje će svi moći da dostave svoje argumente.
Prema njenim riječima, inicijativu za izmjenu Kodeksa dostavila je grupa komercijalnih stanica tražeći da se javnim servisima smanji minutaža oglašavanja sa važećih šest na četiri minuta po satu programa, čime bi javni servisi bili izjednačeni sa drugim javnim RTV stanicama. Izmjenu Kodeksa zatražili su BN, TV1, “Hajat TV”, OBN i TV “Alfa”.
Javni servisi tvrde da bi, smanjenjem minutaže oglašavanja sa šest na četiri minuta, direktno izgubili osam miliona KM prihoda.Ministarstvo saobraćaja i komunikacija BiH smatra da bi eventualno smanjenje trajanja dozvoljene minutaže za komercijalno oglašavanje na javnim servisima u ovom trenutku bilo kontraproduktivno i da bi još više otežalo finansijsku situaciju u kojoj se nalaze tri javna emitera u BiH.
Ministarstvo se u javnim konsultacijama izjasnilo protiv najavljenog smanjenja trajanja spotova za oglašavanje za javne RTV servise, kako je predviđeno odlukom Savjeta Regulatorne agencije za komunikacije /RAK/ o izmjeni Kodeksa o komercijalnim komunikacijama.
U pismu koje je Ministarstvo uputilo RAK-u navodi se da bi smanjenje minutaže bilo kontraproduktivno s obzirom na aktuelnu finansijsku situaciju u kojoj posluju javni RTV emiteri, posebno imajući u vidu snažan trend pada prihoda od naplate RTV takse i obaveza koje javni emiteri imaju u procesu digitalizacije u smislu jačanja produkcionih kapaciteta.
Ministarstvo predlaže zadržavanje postojećeg rješenja u Kodeksu o komercijalnim komunikacijama o trajanju komercijalnog oglašavanja u javnim RTV servisima.
U ovom ministarstvu ocjenjuju da je korporativna organizacija i završetak reforme javnog RTV emitovanja u BiH prioritetno rješenje u stabilizaciji i konsolidaciji ukupnog poslovanja javnih RTV servisa i uspostavljanja njihove programske koncepcije u skladu s potrebama svih građana.
Formiranje korporacije javnih emitera istovremeno je i preduslov za početak sveobuhvatnog tehnološkog restrukturisanja radio difuzije u BiH i prelaska sa analognog na digitalni signal emitovanja, podsjeća se u pismu.
Portparol RAK-a Amela Odobašić izjavila je juče Srni da Savjet Regulatorne agencije za komunikacije BiH nije donio odluku o smanjenju minutaže oglašavanja u programima javnih servisa u BiH, već je otvorio dvomjesečnu javnu raspravu o ovoj temi, tokom koje će svi moći da dostave svoje argumente.
Prema njenim riječima, inicijativu za izmjenu Kodeksa dostavila je grupa komercijalnih stanica tražeći da se javnim servisima smanji minutaža oglašavanja sa važećih šest na četiri minuta po satu programa, čime bi javni servisi bili izjednačeni sa drugim javnim RTV stanicama. Izmjenu Kodeksa zatražili su BN, TV1, “Hajat TV”, OBN i TV “Alfa”.
Javni servisi tvrde da bi, smanjenjem minutaže oglašavanja sa šest na četiri minuta, direktno izgubili osam miliona KM prihoda. (Srna)