Cijena lješnika na svjetskom tržištu znatno je pala, a posebno se to odnosi na turski lješnik.
“Cijena na globalnoj razini pala je između 20 i 30% u usporedbi s proteklim godinama, međutim mi se zbog kvalitete nastojimo izdići iznad turskog lješnjika koji je najzastupljeniji na svjetskom tržištu i uspijevamo kroz neke svoje kanale i u Hrvatskoj, ali i na najzahtjevnijim europskim tržištima poput Italije, Austrije i drugih zapadnoeuropskih zemalja, postići znatno bolju cijenu od turskog”, nastavlja Tokić.
Većinu berbe lješnika PP “Orahovica” sprovodi mašinski, no dio se konstantno bere ručno i ovogodišnja berba donijela je dovoljno radne snage.
“Berba je protekla nešto lakše nego proteklih godina, s obzirom na to da smo se ove godine dodatno opremili najsuvremenijom mehanizacijom za berbu. Naravno da smo imali i ručne radne snage, bez nje se ne može. Uspjeli smo sve obaviti u rokovima koji su nam idealni”, kaže Tokić te dodaje: “Nismo još napravili detaljan plan prodaje za ovogodišnji urod, ali mogu reći da smo dio ukupne količine već prodali van Hrvatske”.
SEEbiz