BANJALUKA, Filmom “Uhvati zimu, osjeti Jahorinu”, interaktivnom mapom i multimedijalnim CD-om o ovoj olimpijskoj ljepotici otvara se mogućnost privlačenja većeg broja turista i bolje turističke ponude, istakao je direktor Olimpijskog centra Jahorina Branko Koroman.
“Sada kada je očuvano nasljeđe kao najveći razvojni resurs, i kada je Republika Srpska /RS/ u prilici definisati autentične razvojne interesantno prirodno, jahorinsko prirodno i kulturno-istorijsko nasljeđe treba vrednovati drugim mjerilima”, rekao je Koroman na promociji ovog filma, interaktivne mape i multimedijalnog CD-a za zimsku sezonu 2011. – 2012. godina.
Prema njegovim riječima, Jahorinu i njene turističke potencijale prepoznala je i Vlada RS, te sistematskim ulaganjem u infrastrukturu otvorila prostor turističkim radnicima za proširenje i obogaćivanje turističke ponude.
“Vlada RS usvojila je plan investicija koji iznosi 41 milion KM, dok je master planom predviđeno ulaganje više stotina miliona evra na Jahorini. Potrebno je, u svakom slučaju, povećati ekonomsku opravdanost svih budućih investicija na ovoj planini”, dodao je Koroman.
On je ocijenio da je turistička sezona 2010. – 2011. djelimično uspješna, te da se zbog toga na Jahorini mora nastaviti sa sistematskim ulaganjem.
“Zbog sezone koja je djelimično uspjela ne smijemo da stanemo, jer je Jahorina veoma značajna za cijelu RS”, zaključio je Koroman.
Pomoćnik ministra trgovine i turizma RS Jadranka Stojanović istakla je da je Jahorina najstariji brend RS.
“Vlada RS je prepoznala turističke potencijale Jahorine. Izrađen je master plan za Jahorinu 2006. – 2016. godina, a posljednjih godina su uložena značajna sredstva za njegovu implementaciju”, rekla je Stojanovićeva.
Ona je napomenula da su master planom predviđeni dodatni sadržaji koji će omogućiti da Jahorina “živi” cijelu godinu.
“Vlada RS će naći strateške partnere za izgradnju svih sadržaja koji će omogućiti da Jahorina funkcioniše u punom kapacitetu cijelu godinu”, zaključila je Stojanovićeva.
Filmom “Uhvati zimu, osjeti Jahorinu”, biće promovisana turistička ponuda Jahorine na domaćim i stranim sajmovima, internetskim stranicama i komercijalnim tv stanicama.
Ovaj film i promotivni materijal snimila je producentska kuća Studio Hrg iz Zagreba uz podršku Vlade RS i Ministarstva trgovine i turizma RS.